_منِ دلقک .
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش رنگ بودم آبی .
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش خوراکی بودم شیرکاکائو .
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
اسکورپیو و کپریکورن، باید باهم برین بیرون و به حال خودتون یه فکری بکنین.
شبیه ماه و دریاییم، تو را در سینه ام دارم
تو از آغوش من دوری، ولی من دوستت دارم:)
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همینقدر خاص و خوشگل : )
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
هدایت شده از _منِ دلقک .
دختری را گوشهی تیمارستان بستری کرده بودند که داد میزد باور کنید اول او مرا دوست داشت :)
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
من به قربانِ آن چشمانِ زیبایت بروم ، قربانِ صدایِ شیرینت ، آخ من فدایِ غَم و شادی ات بِرَوَم ، من فَدای آن شیطَنَت هایت ، فدایِ موهایِ موج دارت ، فدایِ آن لب هایت .
تو چه هستی که این چنین دوستت میدارم ؟!
دلبرِکوچَکم گوشه چشمی از تو برایِ من
کافیست : ) '💙 ' ،،