همیشه کسانی هستند که در اوج دلتنگی نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم ؛ بدترین اتفاق شاید همین باشد .
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
دیوانگی ها گرچه دائم دردسر دارند ،
دیوانه ها از حال هم اما خبر دارند :]
تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است ،
اصلا تمام قرص ها جز تو ضرر دارند 🤍.
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهر به من نیاز داره 🕷
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
«با اینکه پیش هیچکس اعتراف نمیکرد، از دلتنگی تقریبا فلج شده بود.»
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
ناز کن شیرین غزل بس ناز دارد چشم تو ،
حس لذت آور شهناز دارد چشم تو :)!
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
_منِ دلقک .
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش خوراکی بودم شیرکاکائو .
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش حیوون بودم گربه .
122.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ناگهان همه دوستت خواهند داشت 💔.
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14