در بدترین شرایط زندگی ام تنها بودم و هیچکس کنارم نبود ، کنارم که هیچ ، حتی هیچ کس متوجه هم نشد .
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
حاضرم ناز تو با قیمت جانم بخرم
چه بلایی شدهای، کاش بیای به سرم .˼
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
هرچه با آدم های کمتری در ارتباط باشید زندگیه بهتری خواهید داشت .
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
هدایت شده از دفترچهٔ قلبم؛
من از کسایی که دوستشون دارم بیشتر میترسم،
فقط آون ها هستند که میتونند مرا برنجانند.