سمفونی دلقک ها.
آکواریس، تو واقعاً یه آدم عجیبوغریبی!
من اصلا آدم نیستم داداش.
خیلی عجیب نیست این قضیه که همه کسایی که فایت کلاب رو دیدیم، فکر میکنیم یک تایلر دردن درون داریم؟