راست میگه، ولی خب تاحالا آدم مناسبش رو نداشتم.
همیشه درد وجودم رو به خدا گفتم، و اونم مثل همیشه دستمو گرفت و از منجلاب افکارم بیرون کشید و حالمو خوب کرد، وقتی همچین درمانگری دارم چرا باید از گردن بندگان خدا آویزون شم که بیا به من توجه کن؟
هدایت شده از Menefreghismo
پیش این بنده ی حقیر باشید ، این پیام هم فور کنید چنلتون
تا من هم شما رو به یک ساز تشبیه کنم ، یک نوازنده مرتبط و یک مقدار اطلاعات جانبی نسبت به هردوی این ها تقدیم حضورتون کنم.
جهت پرتاب تگ هاتون
این هم در نظر داشته باشید .
هدایت شده از #
بدران (Bodhrán)
یک دَرف طبل چارچوبی از فرهنگ سلتیک (ایرلند) است که با چوبی به نام «تیپر» نواخته میشود و صدایی عمیق دارد.
و تامی هیز (Tommy Hayes)، یکی از مشهورترین نوازندگان این ساز در جهان. بر خلاف بیشتر طبلها، پشت دست برای کنترل صدا روی پوست قرار میگیرد و نوازنده با همان دست، ضربات را تنظیم میکند.
برای ( https://eitaa.com/clownCafe )
سمفونی دلقک ها.
بدران (Bodhrán) یک دَرف طبل چارچوبی از فرهنگ سلتیک (ایرلند) است که با چوبی به نام «تیپر» نواخته می
چه جالب، کنجکاو شدم درموردش
تشکر استاد🤝