•⚠️
دسته دوم افرادیان که زودتر از بقیه کار
با اون ابزار ها و تکنولوژی رو یاد مـیگیرن
و درآمد خیلی خوبی نسبت به اقشار جامعه
دارن 🧨
این دسته دوم باز خیلیی جلوترن ✅
مثل کسایی که همون اوایـل پـیـج زدن
اینستا 📱
•
•❌
ولی دسته سوم!
کسایی که وقتی یک موجی شکل گرفت
از یک مهارتی تازه میرن سراغش، وقتی
که اون مهارت تبدیل به یک چیز عادی شد
وقتی میرن که دیگه ارزش قبل رو نداره! 🤷♀
یا نمیشـه مثـل قــبـل رشـد کرد و اینا چیز
خاصی عایدشون نمیشه 👎
«این دسته قشر اعظم جامعه رو تشکیل میدن»
•
•
میبینی؟ الان آموزش سطحی دیدن کنسله❌
طرف اومده ناشناس میگه من دوتا دوره
هوش مصنوعی دیدم ولی نتیجه نگرفتم!
دلیلش دقیقا همینجاست 👇
صرفا استفاده ابزاری از هوش مصنوعی که
نشد کار ✋
•
•
هوش مصنوعی زمینهای نیست که اشباع بشه! 🥇
چون همیشه درحال آپدیته و اونی که از
ظرفیت اصلی اون استفاده میکنه میشه
برنده✌️🏻
⭕️ والسلام
برای همینه این دوره رو اینقدر کامل کردیم
چون این حاصل کلی تحقیق و تجربه عملیه ✍
•
•
حالا دو حالت وجود داره
یا از الان شروع میکنی و پیشگام این
حوزه میشی و یا بعدا که عادی شد میری
سمتش و نتیجه دلخواه رو نمیگیری
•
•
یه نکته هم بگم عشق کنید☺️❤️🔥
دوره ضبط شده و بعد از ثبت نام دوم
تیر ماه سریع میریم سراغ آموزش
اینجا وقت نداریم الکی هدر بدیم
مستقیم میریم برای خلق نتیجه✋
•
•
یه سورپرایز خفن هم داره دوره که
متحول میکنه خیلی از نتایجتونو
قراره سیستم سازی رو هم بهت یاد بدیم
یعنی چی؟ فقط همینقدر سر بسته بهت
بگم که کاری میکنیم که هوش مصنوعی
برات کااار کنه😎
•
•
سوال) آقا من دوره های زیادی رو شرکت
کردم آیا این دوره مناسبه برام؟
جواب:
.
•ببینید بچها
بعضیوقتا اصلا بحث ابزار نیست❌
داشتن ابزار با داشتن سیستم خیلی فرق داره!
• وقتی ابزار زیاد و بدون سیستم دمدستت باشه دچار یه حالتی میشی به اسم "فلج تحلیلی" !
ناشی از دیتای زیادی و بدون نظمخاصیه🤕
یه اسپویل کنیم؟😶👇🏻
•
.
ما کاملاً همهی ضعفها رو شناسایی کردیم و توی دوره #ایکس_هوشمصنوعی شما با عجیبترین و خفنترین آموزشها
روبرو میشین‼️
سه تا از چند ستون های دوره رو اسپویل کنم واستون😈:
🔴 ۱. متدولوژی ثروت سازی
🔴 ۲.ساختن فیلتر استراتژیک
🔴 ۳. سیستمی سازی
.
هوش مصنوعی کدنا
. ما کاملاً همهی ضعفها رو شناسایی کردیم و توی دوره #ایکس_هوشمصنوعی شما با عجیبترین و خفنترین آم
.
فردا شب بهتون میگم دقیقا کاراییشون چیه🔥
اصلاً هر آیتم، خودش یه
دوره مجزا محسوب میشه😂
.