به لطف ِتذکر برق ِآقای قلیچ بین ِ
از سرگذشت ، مادر ِبنده هم هرشب
یه چراغ ، که اضافی هم نیست ؛
خاموش میکنن . 😂😔
من ُاز خودم بگیر . . . خودت ُازم نگیر . . .
آخه من بدجوری آقــا به تو وابسته شـــدم:)
[امامحسینِقلبم]