حال ِخوب ِمن ، به لطف ِمادری ِ
فاطمه است ؛
این نشـٰـاط ِزنـــدگی ، از نـــوکـری ِ
فاطمه است . ( ( :
آهان راستی ؛
دیشبهم رفتم هیئت فدائیان :)))))
هیئت حضرت مادر ، با نوای آقای نریمانی :)))))
مثل ِهفتهٔ پیش قوت ِقلب گرفتیم با
اسم و یاد اهلبیت >>>
خیلی به یادتون بودم✨
انشاءالله حضرت فاطمه [س] ، نگاه
ِپر مهرشونو از زندگیامون برندارن 💙 .
انشاءالله بتونیم مثل ِحضرت مادر ،
پای حق ایستادگی کنیم ُموثر در فرج ِ
پسرشون آقا صاحبالزمان باشیم :))))
- کُنجِ دل.
وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَ رَحْمَـــةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ =)))🤍*
و ما از قرآن ، آنچه را براى مؤمنان مايۀ درمان ُرحمت است ، نازل مى كنيم ✨