آخرالزمان یعنی همین؛
باید بجنگی سر ِدین نگهداشتنت..
باید اذیت بشی چون مثل ِبقیه نیستی:)
راستی از این چند روز بگم ،تعطیل بودیم .
کلاً اصفهانم تعطیله فردا🥸.
ولی خب من میرم مدرسه🎀.
من زندگی را دوست دارم ؛
ولی نه آنقدر که آلودهاش شوم و خویش را گُم و فراموش کنم . .
[ شهیدابراهیمهمت ]