من زندگی را دوست دارم ؛
ولی نه آنقدر که آلودهاش شوم و خویش را گُم و فراموش کنم . .
[ شهیدابراهیمهمت ]
عزیزی میگفت:
وقتی عاشق خدا بشی، دیگه هیچ گناهی بهت حال نمیده:)))
راست میگفت..
آقا..غرق ِزخمیم ولی قامتمان خم نشده ،
سایهٔ چادر ِاو ، از سرمان کم نشده ،
بنویسید امید ِدل ِزهرا مهدی ‹عج› ست ،
چارهٔ کار ِهمه مردم دنیا مهدی ‹عج› ست .
+خیلی قشنگه ، مگه نه؟✨🌿..