5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفته بودم که محفلی هم هستم دیگه ؛
این رفآقتم که . . .
اصلا من کلمه ای برآی وصف ِرفآقتشون
سراغ ندارم :>🤍✨
رفاقت . . اونم زیر ِسایه قرآن ؟ :))
جوری که این چند روز
همه پیام ِحلالیت دادن..
به خدا ما کربلا نرفته ها
هم دل داریم (:
- کُنجِ دل.
دُنیا به من نفس کشیدن توی این بهشت ُبدهکار ِ. . . 💔.
این کجا فور شده ؟:)))😂😭.
ای ممبر ِعزیزی که پیآما رو سین میزنی و الکی عضو نیستی ؛
هیچی . . .
فقط خواستم بدونی خیلی خوبی✨ .