جوری که این چند روز
همه پیام ِحلالیت دادن..
به خدا ما کربلا نرفته ها
هم دل داریم (:
- کُنجِ دل.
دُنیا به من نفس کشیدن توی این بهشت ُبدهکار ِ. . . 💔.
این کجا فور شده ؟:)))😂😭.
ای ممبر ِعزیزی که پیآما رو سین میزنی و الکی عضو نیستی ؛
هیچی . . .
فقط خواستم بدونی خیلی خوبی✨ .
- کُنجِ دل.
شد شد . . . 💔
پیشنهاد میکنم با دل ِشکسته و هندزفری
گوش بدین 👨🏿🦯❤️🩹.