هدایت شده از - کافـصاد .
-
تو میخوای بری
کره کنسرت BTS واسه دیدن ِ
جیمین ،
من میخوام برم
تایلند ،
هیئــَت مـُطیعی واسه
تبلیغ تشیـُع ؛
ما مثل هم نیستیم . 🦦🌹
-
آقای امام رضا . . نه! بابا رضای رئوفم ؛
چیز ِزیادی از زمانی که پیشتون بودم
نگذشته ، همین یکی دوهفته پیش بود .
ولی انگار نه انگار . .
هر موقع بیام ُبرگردم ، بازم آخرش دلتنگم .
اصلا قلبم اونجا جا میمونه ؛
یه تیکه اش رو به روی پنجره فولاد ، یه
تیکه دیگه اش ، جلوی سقاخونه :)
یه تیکه هم توی ایوان ِمقصوره . . گوهرشاد ! :))
بابا رضای من ؛ هیچ وقت از درد ُدل کردن ُتو حال ِخودم بودن ُاشك ریختن ِجلوی
شما ، خسته نمیشم ؛ هیچ وقت ِهیچ وقت .
من همیشه دلتنگم . . . همیشه دلتنگ
خواهم بود ((:
جام خیلی توی حرم خالیه ؛ پررو شدم -
ولی واقعاً شدیداً عمیقاً دلتنگم ! .
هیچ کسی به اندازه شما منو نمیفهمه .
[نمیدونمچیشدکهاینجوریشد]