آقای امام رضا . . نه! بابا رضای رئوفم ؛
چیز ِزیادی از زمانی که پیشتون بودم
نگذشته ، همین یکی دوهفته پیش بود .
ولی انگار نه انگار . .
هر موقع بیام ُبرگردم ، بازم آخرش دلتنگم .
اصلا قلبم اونجا جا میمونه ؛
یه تیکه اش رو به روی پنجره فولاد ، یه
تیکه دیگه اش ، جلوی سقاخونه :)
یه تیکه هم توی ایوان ِمقصوره . . گوهرشاد ! :))
بابا رضای من ؛ هیچ وقت از درد ُدل کردن ُتو حال ِخودم بودن ُاشك ریختن ِجلوی
شما ، خسته نمیشم ؛ هیچ وقت ِهیچ وقت .
من همیشه دلتنگم . . . همیشه دلتنگ
خواهم بود ((:
جام خیلی توی حرم خالیه ؛ پررو شدم -
ولی واقعاً شدیداً عمیقاً دلتنگم ! .
هیچ کسی به اندازه شما منو نمیفهمه .
[نمیدونمچیشدکهاینجوریشد]
هدایت شده از برنامه تلویزیونی محفل
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸کل این شهر اگر حرم بشود
دیگر این مردمان چه غم دارند
🔻 شعرخوانی صابر خراسانی در محفل
🏴 انتشار به مناسبت شهادت امام رضا (ع)
@mahfeltv3