هدایت شده از • طـعم ِخوش ِشهادت •
تمام شد ؛
اذان مغرب را که بگویند ،
صفر تمام میشود ..
پیرهن مشکی عزای تو را
تا میکنم و نمیدانم محرم
سال آینده قسمتم شود
خودم تنم کنم یا دست
کسی گوشه ی کفنم میگذاردش ..
این ناله های آخر زمزمهنامت
را از من بپذیر ..
چه بی مضایقه خوبی حسین جان✨
خودت را به من بچشان . .
فضا یه جوریه که هم ؛
ذوق ِرفتن ِبه مدرسه رو دارم ، هم دارم
از استرس دیوونه میشم ✅.
ولی کم کم دارم به این نتیجه
میرسم که کتابخونه ، واقعا
جای فوقالعاده ایه :)))
آرامش ، سکوت ، حس ِخوب ، کتاب !
از لحاظ ِروحی نیاز دارم
الان تو حرم ، بین ِجمعیت
باشم .
اشك بریزم ُدردُ دل کنم ؛ .
با اجازه مادر ِسادات
رخت ِعزای پسرش را
نه از جان ؛ بلکه از تن
درمیآوریم ومیگوییم
ای حسین داغ ِتو تا ابد
در سینه ما خواهد ماند . .
[حلولِماهِربیعالاول،مبآرك✨]
هدایت شده از - سبزیسم .
مامانم میگه اومدیمو رفیقات خواستن بپرن تو چاه ، توام میپری ؟ مامان ، اگه قرار بر پریدن توی چاه باشه من کسی ام که ایدهشو میده .
تو یه رهبر به دنیا اوردی نه یه دنبال کننده ی ساده .