فضا یه جوریه که هم ؛
ذوق ِرفتن ِبه مدرسه رو دارم ، هم دارم
از استرس دیوونه میشم ✅.
ولی کم کم دارم به این نتیجه
میرسم که کتابخونه ، واقعا
جای فوقالعاده ایه :)))
آرامش ، سکوت ، حس ِخوب ، کتاب !
از لحاظ ِروحی نیاز دارم
الان تو حرم ، بین ِجمعیت
باشم .
اشك بریزم ُدردُ دل کنم ؛ .
با اجازه مادر ِسادات
رخت ِعزای پسرش را
نه از جان ؛ بلکه از تن
درمیآوریم ومیگوییم
ای حسین داغ ِتو تا ابد
در سینه ما خواهد ماند . .
[حلولِماهِربیعالاول،مبآرك✨]
هدایت شده از - سبزیسم .
مامانم میگه اومدیمو رفیقات خواستن بپرن تو چاه ، توام میپری ؟ مامان ، اگه قرار بر پریدن توی چاه باشه من کسی ام که ایدهشو میده .
تو یه رهبر به دنیا اوردی نه یه دنبال کننده ی ساده .