تهش میرسیم به همون جمله ی مولا علی [علیه السلام] ؛
دُنیا مضحکه ای گریه بر انگیز است . . . . .
' کتاب ِزندگی زیباست ؛
روایـتی ِاز حــــیات ِشهید آوینی ، زندگــینامه
شون رو به طور ِمفصلی ، داخل ِاین کتاب
شرح دادن و به نظر ِمن پرمعنا و زیباس ؛
برای آشنایی بیشتر با این شهید ، پیشنهاد میکــنم حتـــما بخونــیدش :)✨🎬 .
خوشحالی و ذوق و اینا همه چی
قروقاطی شده ، شب ِتاجگذاری ِ
امام زمانمونه ، جشن ِ، محفل بود
، مشهد ُدیدم ، دلم تنگ شد . . .
ینی چی آخه 😭😂.
امام زمان ِقلبم 🤍🥲-؛
آقا جان . . شاید نتونم با
عملم این رو ثابت کنم . .
اما از ته ِقلب ِکوچك ِپر از
گناهم ، عاشقتونم ✨:) .
لحظه شماری میکنم برای
اون روز ِمُبآرك و با شکوه ِ
ظهور 🌱›
بی صبرانه منتظر ِروزی ام
که پایان ِظلم ُستم ، اعلام
بشه :) .
منتظر ِروزی که تموم ِجهان
لبریز از عشق ُمحبت ِالهی و
واقعی بشه :) .
روزی که همه جهانیان به راه ِ
حقیقی ُدرست کشیده بشن :)
- خلاصه که خورشید ِپشت ِ
ابر ✨؛ ای امام ِاز نظر ها
غایب . . دعا کنید برای اینکه
لحظه ای ازتون غافل نشم .
‹ مولا ، مُبارك است ردای
امامتتان 🫀🌱›