خوشحالی و ذوق و اینا همه چی
قروقاطی شده ، شب ِتاجگذاری ِ
امام زمانمونه ، جشن ِ، محفل بود
، مشهد ُدیدم ، دلم تنگ شد . . .
ینی چی آخه 😭😂.
امام زمان ِقلبم 🤍🥲-؛
آقا جان . . شاید نتونم با
عملم این رو ثابت کنم . .
اما از ته ِقلب ِکوچك ِپر از
گناهم ، عاشقتونم ✨:) .
لحظه شماری میکنم برای
اون روز ِمُبآرك و با شکوه ِ
ظهور 🌱›
بی صبرانه منتظر ِروزی ام
که پایان ِظلم ُستم ، اعلام
بشه :) .
منتظر ِروزی که تموم ِجهان
لبریز از عشق ُمحبت ِالهی و
واقعی بشه :) .
روزی که همه جهانیان به راه ِ
حقیقی ُدرست کشیده بشن :)
- خلاصه که خورشید ِپشت ِ
ابر ✨؛ ای امام ِاز نظر ها
غایب . . دعا کنید برای اینکه
لحظه ای ازتون غافل نشم .
‹ مولا ، مُبارك است ردای
امامتتان 🫀🌱›
- کُنجِ دل.
میآن ِآسمان ، در جآن ُدر دل ؛ به دُنبال ِتوییم ای ماه ِمحفل 3>
میآن ِآسمان ، در جآن ُدر دل ؛
به دُنبال ِتوییم ای ماه ِمحفل✨-
چه خوش است صوت ِقرآن ز تودلربا شنیدن ؛
به رُخت نظاره کردن ، سخن ِخدا شنیدن ‹❤️🩹›
میگفت که :
ماصاحبِ آرزویی هستیم که شیرینی وصالش را ، شهدا چشیدهاند . . . . .
هدایت شده از - کافـصاد .
| - #حـَضرتمـُنجۍ
-
تـو در بـَرابرِ چـَشمانم
نیستی ؛
امـا ؛
تمـامِ آنچه میبینم ،
تــُویی . /🤍🪐
-
از لحاظ ِروحی نیاز دارم ، بشینم سر ِسفره ،
رسالت بوذری بیاد بگه من برای هِمَتِتون یه یا علی میخوام :)))))) .