- کُنجِ دل.
ترجیح میدم ، پناه ببرم به صوت ِقرآن ِقاری ِمحبوبم :) [حامدشاکرنژاد]
جناب ِحامد ِشاکرنژاد ؛
امشب نه تنها یکی دیگه از تلاوت های
شاهـــکارتون رو انجام دادیــد ، حــتی بـا
عث شُدید بیـشتر از قبل به اینـکه شـما
هموطن ِمن هستید ، افــتخار کنم✨!
سآیتون مستدام استاد :))) .
هرچی دعای خوبه ، در حقتون برآورده
بشه ، ان شاءالله :))) .