خداروشکر که تابستون ِامسال لااقل
تونستمشاید یکم بهتر از پارسال برای
امام حسینم ، نوکری کنم :))) .
- همین و بس👨🏿🦯
هر از گاهی بشینید با امام زمانتون
درد و دل کنین ؛
جوری نتیجه میده که خودتون هم
میمونید . .
اینهمه گفتیم چرا پاییز .
اصن بیخیال ، خداروشکر بابت ِاون
بوی نارنگےکه میپیچه تو کلاس ِدرس🧡!
و ان شاءالله نخواهد مُرد ، وایسا بینم .
آخه مگه میشه ۱۸ قسمت دیگه ، طوبی
بدون ِفخرالدین ؟ 😃💔؛؛