و ان شاءالله نخواهد مُرد ، وایسا بینم .
آخه مگه میشه ۱۸ قسمت دیگه ، طوبی
بدون ِفخرالدین ؟ 😃💔؛؛
چرا وقتی تا ساعت ِ۷ عصر
خواب بودم ، الان باید سَرم
درد بگیره ؟🙂 .
خب بسه دیگه ، دو دقیقه
من ُولکن بتونم با آرامش
کارام ُانجام بدم دیگه . اه .