-اگریکنـفررابهاووصلکردۍ . .
براۍسـپـٰاهشتوسردارِیـٰارۍ ( :🌱
من چندثانیه به زندگیم
بدون ِائمه فکر میکنم
میمونم !
اصلا امکان نداره .
زندگی ِمن بدون ِائمه
میره رو هوا :(
بعضیا چجوری بدون ِ
عشق ِبه امام حسین ُ
اهل بیت ُائمه
دارن زندگی میکنن
واقعا ؟ .
- شانهات را دیر آوردی سرم را باد برد
خشت خشت و آجر آجر ، پیکرم را باد برد :)
- من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند
نیمم آتش سوخت ، نیم ِدیگرم را باد برد ؛
- از غزلهایم فقط خاکستری مانده به جا
بیتهای روشن و شعلهورم را باد برد..!
- باهمین نیمه ، همین معمولی ِساده بساز
دیر کردی نیمهی عاشقترم را باد برد (: .
این شعر ُخیلی دوستش دارم💗✨>>>
[آقاحامدِعسگری]