- کُنجِ دل.
و ان شاءالله نخواهد مُرد ، وایسا بینم . آخه مگه میشه ۱۸ قسمت دیگه ، طوبی بدون ِفخرالدین ؟ 😃💔؛؛
دیدینگفتمفخرالدینزندهمیمونههه😭🤣.
- کُنجِ دل.
ولی جُدای از دو سه تا سریال درست و حسابی صدا سیما ، طوبیٰ هم واقعا قشنگه 🤌🏼؛
- قشنگبودددد😭♥️ ؛؛
- خیلییییزیاددددد😭🫴🏼 ؛؛
خوش به حال اون دلی
که درک کرد بزرگ ترین
گمشدهی زندگیش ؛
امام زمانش ِ:).