" چطوری اکرم ِناعفیف ؟؟ .
- وای امشب دل ِمامانم حسابی خُنك شد .
چقدر این یارو اکرم ، فحش خورد از من ُمامانم 🤣🙏🏻 ...
هنر این نیس که با گوشی ِs24 و آیفونت عکس ِقشنگ بگیری .
هنر ِاینه با همون کیفیت ِدوزاری ِدوربین ِگوشی ِمدل پایینت ، عکس ِخفن
بگیری..! 🦖✨
- خدایا راه معلومه ، پای ِرفتن بده ! .
قربون ِمهربونیات برم الله ؛
بهمون قدرت ِاین ُبده پا تو بیراهه
نزاریم ُاگه مسیر ِدرستی رو انتخاب
کردیم ؛ تا آخرش بریم ُنا اُمید نشیم .
خودت دستمون ُبگیر ، ما رو به
آغوش ِامن ِخودت برسون ((: .