هدایت شده از موسیقیشب.
" دقیق نمیدانم باید چه بگویم که بهدور از کلیشههای ِتکراری باشد ، چه بگویم که احساسم را وصف کند ..
خلاصه میگویم عزیز ِتازهمتولدم ، برایت آرزو میکنم و امیدوارم که در فصل ِجدید ِزندگیات داستانهای ِقشنگی را رقم بزنی و با صدای ِخندههای ِاز ته ِدلت روی ِدنیای ِبیرحم را کم کنی .
دوستت دارم و برایت آرزو میکنم که همواره ادامهی ِزندگی ِپرفراز و نشیبی که در پیش داری هممسیر با قرآن و اهلبیت باشی و در کنار ِعزیزترینهایت قشنگترین خاطرهها را رقم بزنی ! : )) "
- برای ِ: عزیز ِتازه متولد ِمن ؛
از طرف ِدوستدارت : نیوشآ .
هدایت شده از روح نَـــ🍃ـــواز|☫
سلام من به تو ای عزیزِ ندیده؛)>✨💗
اگر بخواهم کل صحبتم را خلاصه کنم تا احساساتم را کنترل کنم؛:)
باید بگویم که تو از روز اول آشناییمان عزیز بودی، مهربان بودی، خوش صحبت بودی..
بعد از هم صحبتی با تو؛ دلم میخواست باشی!
دلممیخواست تا مدتِ طولانی، با وجود هزاران کیلومتر فاصله، پشت یک صفحه ی روشن، ارتباطامان را حفظ کنیم!
درنهایت همه ی اینها خلاصه ی کلامم ختم میشود
به تو؛ به "پناهِ عزیزم"
تولدت بهانه ای شد برای خوشحال بودن امشب🤍✨
برایت آرزوی عاقبت بخیری دارم..
برایت آرزوی موفقیت و پیروزی را از ته ته قلبم دارم..
برایت زندگی شاد و پر از اتفاقات خوب آرزومندم..
چون بهترین هستی،لیاقت بهترین هارا داری:)
امیدوارم همیشه زیر سایه ی پروردگار، قرآن وَ اهلبیت عزیزمانباشی...💗✨♥️
تولدت مبارک باشه عزیزِدل؛:)))🥲✨🤍
فرستنده: روح نواز
گیرنده: پناهِ فندوم حامین✨😭😂
هدایت شده از ●مَحفِلیهآ●
سلام ✨
وبانگ۲۶مهرطنیناندازشدوتولدپناهقشنگمان
مبارکتباشهپناهم🤍🌺✨
عزیز ندیده بمونی برامون❤️
هدایت شده از دارُالشِفا
من نمیدونما ولی ظاهراً تولد ایشونه🙂🌱
خب باید بگم که نمیشناسمت ولی خیلی وقته از طریق نیو تو کانالت عضوم و حقیقتا با پستایی که میذاری قلبم جوونه میزنه:)))
تولدت مبارک کنج دل عزیز💗🌱
انشالله بین الحرمین:)))