بیاین بیشتر با امامزمانمون
ارتباط بگیریم :) .
نظرتون ِهرروز دعای فــــرج
بخونیم باهم ؟؟ .
از این متنهای امامزمانی
هم بیشتر میذارم ؛
لااقل یه محتوای مفید هم
داشته باشه کنج ِدل :) .
اگه هنوز نخوابیدی ، پاشو یه وضو
بگیر ؛ بعد بخواب :) .
میدونی که اگه با وضو و طهارت ،
بخوابی ، انگار که داری عبادت ِخدا
رو انجام میدی .
حیف نیس ؟ پاشو یه وضو بگیر !
- کُنجِ دل.
- دعای ِفرج ِامامزمآن「عجالله」🤍 ؛
بشه قرار ِهرروز صبحمون :) 🌱 .
بابا رضا . .
از بهرِ فراقت به کجا سر بزنم ؟ .
شوقِ دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟ (: .