اگه کسی رو داریــد که حال ِخرابتون رو از
طرز ِحرف زدن یا چهره درهمتون میفهمه
؛ برید خداروشکر کنین . . .
در میان ِاین همه آشوب ِزمان ِ،
حال ِبد ُفتنه های متفاوت ؛
دلمان به آمدن ِآقایی خوش است
که ظهورش منجر به آرامش ِجهانی
خواهد شد ، که سراسر ظلم ُجنگ است..
آقایی که در تاریکی ِاین روزگار ،
گوش ِشنوای ِدرد ُدل های
ما بندگانیست که شاید اسم ِ
منتظر را روی خود گذاشته ایم ! اما
هر روز با اعمالمان ، اشك
را بر گونه ی همان آقا سرازیر میکنیم....
و توجهی هم نمیکنیم که شاید
همین عمل ِاشتباه و گناه ، موجب ِتاخیر حتی ثانیهای در ظهور ِ
منجی ، میشود..
اما باز هم فارغ از اینها از لطف ُ
مرحمت ِهمان آقا استفاده میکنیم ُ
میخواهیم پیش ِخداوند ،
سفارشمان را بکنند :)
بیش از اندازه پرروییم..!
اما چه کنیم که از میان ِهمه ، برایمان
فقط ُفقط مهدی ِفاطمه مانده
که دل را به حضور ُالتفاتش خوش
کنیم ؛
حالمان از فراق ِهمان آقا دگرگون ُ
پریشان است ، اما به عشق ِوجودشان
آرام.. :)))
* آقای ³¹³ ، دل را به ظهورتان گره
زدهایم.. اما نمیدانیم توانستهایم ذره ای
مؤثر در ظهورتان باشیم ؟؟
توانستهایم از عمق ِوجود ، شمارا
از خدا بخواهیم ؟؟
نمیدانیم.. اما ، یا صاحب العصر ِ
و زمان ؛ کمك کنید بشویم سرباز ِواقعی ِ
شما ! و نه سربار ِشما..
کمك کنید بشویم زمینه ساز ِ
ظهور ِشما.. نه موجب ِتاخیر ِظهور ؛
کمك کنید بشویم همان
مخلص ُنوکر ِعاشق ِدر نظر ِشما :))))
همان که شما میپسندید...!
همان که خدا میپسندد..!
دوستتان داریم و تپشهای قلبمان
به عشق ِوجود ِشما میزند ، اما
توان ِاین را به ما بدهید که دوستداشتنمان رانسبت به شما ، با اعمالمان هم ثابت کنیم..(:
- العجل العجل یا بقیة الله ♥️ `
[ازسریدلگویهها..]