eitaa logo
- کُنجِ‌ دل.
37 دنبال‌کننده
222 عکس
44 ویدیو
0 فایل
" هو المُعطی.. به کُنج‌ِدلِ من خوش‌ اومدی نورِدیده :) رفیق ! واسه‌آرامشِ‌قلبت‌هم‌که‌شده ، قرآن‌بخون :))* ‹ @cornerofheart
مشاهده در ایتا
دانلود
:)✨😔
اگه کسی رو داریــد که حال ِخرابتون رو از طرز ِحرف زدن یا چهره درهمتون می‌فهمه ؛ برید خداروشکر کنین . . .
باورم نمیشه بالاخره فردا یك ِآبان ِ😃 .
در میان ِاین همه آشوب ِزمان ِ، حال ِبد ُفتنه های متفاوت ؛ دلمان به آمدن ِآقایی خوش است که ظهورش منجر به آرامش ِجهانی خواهد شد ، که سراسر ظلم ُجنگ است.. آقایی که در تاریکی ِاین روزگار ، گوش ِشنوای ِدرد ُدل های ما بندگانی‌ست که شاید اسم ِ منتظر را روی خود گذاشته ایم ! اما هر روز با اعمالمان ، اشك را بر گونه ی همان آقا سرازیر می‌کنیم.... و توجهی هم نمی‌کنیم که شاید همین عمل ِاشتباه و گناه ، موجب ِتاخیر حتی ثانیه‌ای در ظهور ِ منجی ، می‌شود.. اما باز هم فارغ از این‌ها از لطف ُ مرحمت ِهمان آقا استفاده می‌کنیم ُ می‌خواهیم پیش ِخداوند ، سفارشمان را بکنند :) بیش از اندازه پرروییم..! اما چه کنیم که از میان ِهمه ، برایمان فقط ُفقط مهدی ِفاطمه مانده که دل را به حضور ُالتفات‌ش خوش کنیم ؛ حالمان از فراق ِهمان آقا دگرگون ُ پریشان است ، اما به عشق ِوجودشان آرام.. :))) * آقای ³¹³ ، دل را به ظهورتان گره زده‌ایم.. اما نمی‌دانیم توانسته‌ایم ذره ای مؤثر در ظهورتان باشیم ؟؟ توانسته‌ایم از عمق ِوجود ، شمارا از خدا بخواهیم ؟؟ نمی‌دانیم.. اما ، یا صاحب العصر ِ و زمان ؛ کمك کنید بشویم سرباز ِواقعی ِ شما ! و نه سربار ِشما.. کمك کنید بشویم زمینه ساز ِ ظهور ِشما.. نه موجب ِتاخیر ِظهور ؛ کمك کنید بشویم همان مخلص ُنوکر ِعاشق ِدر نظر ِشما :)))) همان که شما می‌پسندید...! همان که خدا می‌پسندد..! دوستتان داریم و تپش‌های قلبمان به عشق ِوجود ِشما می‌زند ، اما توان ِاین را به ما بدهید که دوست‌داشتنمان رانسبت به شما ، با اعمالمان هم ثابت کنیم..(: - العجل العجل یا بقیة الله ♥️ ` [از‌سری‌دل‌گویه‌ها‌..]
_
گرچه بدنامم ولی با بردن ِنام ِحسین ؛ عاقبت ختم ِبه خیر میشود این رسوایی‌ام..
یکی از قشنگترین حس‌ها اینه که سرت ُبزاری روی قرآن و اشك بریزی :))))))💔✨...
چرا هوا سرد نمیشههه ؟؟ .
شیفته خوشی های ساده ام ، مثل تماشای ِمآه .
شهادتت‌مُبارك‌شهیده‌مقاومت💔.
خدایا برای خنده های مامانم ، شکرت :))
آری‌ گنهکاران‌ را راهی‌ نیست اما پشیمانان‌ را می‌پذیرند . . [شهیدمرتضی‌‌آوینی]