به بعضیام باید گفت ، تو خودت
متوجه نشدی چی گفتی ...
ولی من به خاطر ِحرف ِتو هزاران
بار شکستم :)
اونجایی که سدرضا نریمانی میگن :
خوش به حال شهدا . .
وای به حال ِمن ُتو ؛
بیاین جوری روی خودمون کار کنیم كــه
اگه یه گناه هم انجام دادیم ، گریهمون
بگیره . .
[جهادمغنیه]
بعضی وقتا فقـــط یه خبر ِخوب
توی یه روز ، مسبب حال ِخوب ِ
یه هفتهات میشه ؛
خدایاشکرتبابتِخوشحالیهای
کوچیك✨!