eitaa logo
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه حسی دارم که حس خوبی نیست
Cry of hope
یچیزی کمه
یا شایدم زیادیه
یچیزی عوض شده
Cry of hope
یچیزی عوض شده
یا باید بشه
نمی‌دونم
Cry of hope
نمی‌دونم
منم‌ همینطور
خیلی ناراحتم که تو روضه‌ها گریه نمی‌کنم
Cry of hope
خیلی ناراحتم که تو روضه‌ها گریه نمی‌کنم
حتی می‌تونم بیام خونه و درباره اینکه گریه نمی‌کنم گریه کنم
امام عزیزم یعنی من انقدر حقیرم که حتی لیاقت گریه کردن برای تو رو ندارم؟