eitaa logo
صندوق بازنشستگی کشوری زنجان
532 دنبال‌کننده
528 عکس
82 ویدیو
27 فایل
بازنشستگان ارجمند خبرهای مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری رو از این کانال دنبال کنید .
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر بازنشستگان محترم کانال اگر عزیزان اپلکیشن بله دارید در کانال بله ما عضو شوید بله یی کمی بهتر از ایتا هست و ضمن دوستان دیگه خود رو در این کانال عضو کنید روابط عمومی مدیریت زنجان
🔻 درپی برگزاری مناقصه دوم؛ *شرکت بیمه‌گر تکمیلی بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۵ مشخص شد / جزئیات قرارداد به‌زودی اعلام می‌شود* 🔹️ضمن قدردانی از جامعه بزرگ و گرانقدر بازنشستگان کشوری و صبر و شکیبایی ایشان، به اطلاع می‌رساند پس از برگزاری دومین مرحله مناقصه عمومی و بازگشایی پاکات و طی مراحل قانونی ارزیابی کیفی و فنی، شرکت بیمه‌گر منتخب برای اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۵ مشخص شد. 🔸️ با توجه به اهمیت ویژه موضوع سلامت و درمان پیشکسوتان ارجمند و ضرورت انتخاب کارآمدترین شرکت خدمات‌دهنده بیمه تکمیلی، دومین مناقصه این قرارداد با نظارت دقیق نهادهای ذی‌صلاح برگزار گردید. 🔹️پس از بازگشایی پاکات و بررسی پیشنهادهای رسیده از سوی شرکت‌های مختلف بیمه‌ای، سرانجام شرکت برنده بر اساس بالاترین استانداردهای خدماتی و فنی انتخاب شد. 🔸️بر این اساس، فرآیند انعقاد قرارداد نهایی در حال انجام است تا ارائه خدمات درمانی به جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۵ بدون وقفه و با رویکرد ارتقای سطح پوشش‌ها تداوم یابد. 🔹️ *لازم به ذکر است، نام شرکت منتخب، سقف تعهدات درمانی، میزان سهم مشارکت بازنشستگان و جزئیات مربوط به نحوه بهره‌مندی از خدمات، پس از طی مراحل نهایی قانونی و اداری، طی روزهای آینده در قالب اطلاعیه‌ای رسمی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عزیز کشوری خواهد رسید.* 📌متن خبر را در لینک زیر بخوانید: https://www.cspf.ir/fa/news/5405 @Cspfnews97
♦️پیام تبریکی متفاوت به سخنگوی کاخ سفید ▫️سفارت ایران در ارمنستان در واکنش به تولد دختر سخنگوی کاخ سفید نوشت: 🔹به شما تبریک می‌گویم. کودکان معصوم و دوست‌داشتنی هستند. آن ۱۶۸ کودکی که رئیست در مدرسه‌ای در میناب کُشت و شما توجیه‌اش کردی، آن‌ها هم کودک بودند. وقتی فرزندت را می‌بوسی، به مادران آن کودکان فکر کن. 🔻 @setadresane 🔻
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صـــــبح🌹🕊 یعنے " عشق " "عشق " یعنے🌹🕊 حس خوب "زندگے" "زندگے" یعنــے زیباترین هـــدیه خـــدا🎀🌸 ســـلام صبـــح دوشنبه تون به شـــادی🌸 ‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌
هایدگر فیلسوف آلمانی می گوید:.. ‌اگر بخواهم با شما رو راست باشم باید بگویم که زندگی به شکل گُریز ناپذیری سخت است و این ربطی به جایی که هستید و جوری که زندگی می کنید ندارد. ‌من به آن میگویم: "اصل بقای سختی" ‌یعنی سختی از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود ولی نابود نمی شود... ‌برای همین هم در يک زندگیِ خیلی خوب و عادی، جایی که هیچ کسی به هیچ کسی به خاطر عقایدش شلیک نمی کند و همه چیز آرام است؛ آدمهای زیادی مشت مشت قرص ضد افسردگی می‌خورند که بتوانند خودشان را هر روز صبح از داخل رختخواب بکشند بیرون. ‌خیلی ‌ها معتقدند که پیشرفت تکنولوژی، اینترنت، نخودفرنگیِ غیر ارگانیک و گِلوتِن، ما‌ها را اینجوری کرده و قدیم‌ها مردم خوشبخت‌تر بودند. ‌شما بشنوید و باور نکنید ‌حتی هزار‌ها سال پیش شاهزاده‌ای هندی به نام سیزارتا یا همان بودا گفت که "زندگی رنج است". ‌ رنج، یا به زبان بودا «دوکا». ‌هایدگر به این می‌گوید: ‌ «اضطراب وجودی» ‌این ها را نگفتم که نا امیدتان کنم. چیزهای خوب و دلنشین هم در دنیا کم نیست. ‌می توانید از آنها در راه کمک بگیرید و هر وقت داشتید در چاه غم فرو می رفتید مثل "رَسَن" به آن چنگ بیندازید و بیایید بیرون. ‌یکی از این طناب ها؛ موسیقی است ‌اگر توانستید سازی بزنید؛ اگر نتوانستید به آن گوش کنید. ‌وقتهایی که شاد هستید، موسیقی گوش کنید و وقتهایی که غمگین بودید بیشتر موسیقی گوش کنید. ‌ آنجا که از هر حرکتی عاجز ماندید؛ برقصید. ‌ رقصیدن بهترین و مفید‌ترین کاری است که می‌توانید برای روحتان بکنید. ‌هرجا ریتمی شنیدید که می‌شد با آن رقصید، خودتان را تکان بدهید، حتی اگر ریتم چکیدن قطره‌های آب از شیروانی باشد. ‌ (رقص از نظر علمی، هم ارتعاش شدن با جریان هستی است، بی‌مهار و بدون ترس از دیده شدن برقصید.) ‌راستی اگر صدای خوبی داشتید موقع رقصیدن یک کم هم آواز بخوانید، اما اگر نداشتید هم مهم نیست. ‌چیز دیگری که می‌توانید بخوانید کتاب است. ‌خواندن کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌های دیگری را که هیچ وقت نمی‌توانستید تجربه کنید را تجربه کنید. ‌فیلم هم همین کار را در یک ابعاد دیگری می‌کند اما کتاب همیشه یک سر و گردن بالا‌تر از فیلم است، چون قوهٔ تخیلتان رو به کار می‌گیرد؛ و روند ذهنی‌تر و عمیق تری است. تا می‌تونید کتاب بخوانید. وسط کتابها حتما چند صفحه هم برای مطالعه در مورد ستاره‌ها و کهکشان‌ها وقت بگذارید، چون کمکتان می‌کند که ابعاد چیز‌ها را بهتر درک کنید و یادتان نرود که در کل هستی کجا ایستاده اید. ‌برای همین، قدیم‌ها بیشتر فیلسوف‌ها ستاره‌شناس هم بودند. شاید نخواهید یا نتوانید منجم بشوید، ولی همیشه می‌توانید وقتهایی که غمگین هستید به آسمان نگاه کنید و ببینید که غم‌هایتان در برابر عظمت کهکشان چقدر کوچک است... ‌طناب‌های دیگری هم هست؛ چیزهایی مثل نقاشی کردن، عکاسی، کاشتن یک درخت؛ آشپزی با ادویه‌های جدید، سفر کردن، حرکت... ‌ما برای نشستن خلق نشده ایم. صندلی یکی از خطرناک‌ترین اختراعات بشریست. ‌به جای نشستن قدم بزنید؛ بدوید، شنا کنید، ‌اگر مجبور شدید بنشینید؛ برای خودتان، همنشین‌هایی پیدا کنید و از مصاحبتشان لذت ببرید. ‌پیدا کردن دوست خوب خیلی هم آسان نیست. اما اگر دوست خوبی باشید؛ دیر یا زود چند تا آدم خوب دورتان جمع خواهند شد. ‌در ضمن، دایرهٔ دوستهایتان را به آدم‌ها محدود نکنید. شما می‌توانید تقریباً با همهٔ موجودات زندهٔ دنیا دوست باشید؛ ‌گل‌ها، علف‌ها، ماهی‌ها، پرنده‌ها، و بله حتی گربه‌ها. ‌حیوان‌ها گاهی حتی از آدم‌ها هم دوستهای بهتری هستند. ‌در زندگی چاه غم زیاد است ولی طناب هم هست؛ سَرِ رَسَن را ول نکنید. ‌اما مراقب باشید که به طناب های پوسیده مثل الکل، دود، پول و حتی غرور و موفقیت آویزان نشوید، چون از داخل چاه بیرونتان نمی آورد و بدتر ولتان می کند ته چاه... ‌بگردید و طنابهای خودتان را پیدا کنید و اگر نتوانستید پیدایش کنید؛ «ببافیدش». ‌آدمهای انگشت شماری طناب بافی بلدند. ‌دانشمند ها، کاشفها، مربی های فوتبال، کمدین ها، و هنرمندها همه طناب باف هستند و طنابهایی را بافتند که آدمهای دیگر هم می توانند سرش را بگیرند و با آن از داخل چاه بیرون بیایند. ‌اگر ما امروز از سیاه سرفه نمی میریم برای این است که طنابی را گرفتیم که لویی پاستور سالها پیش بافته است. ‌"سمفونی شماره پنج" طنابیست که بتهوون با نُت ها به هم پیوند زده است. ‌"صد سال تنهایی" طنابیست که مارکز با کلمه و خیال به هم بافته است. ‌بیشتر طناب ها را یک روزی کسی که شاید ته چاه زندانی بوده بافته است... ‌ مقاوم باشید و صبور ‌ آه کردم؛ چون رَسَن شد آهِ من؛ ‌گشت آویزان رَسَن در چاهِ من؛ ‌آن رَسَن بگرفتم و بیرون شدم؛ ‌چاق و زَفت و فَربِه و گُلگون شدم.
✅ اگر تغییر نكنیم نابود میشویم ، بهتر است تغییراتی را در نوع نگاهمان به وجود آوریم. کليدهاي اين تغييرات عبارتند از: كلید اول : خواستن كلید دوم: خالی كردن ذهن از تعصب ها كلید سوم: داشتن باور مثبت نسبت به خود كلید چهارم: دست به عمل زدن به یاد داشته باشیم كه عظمت زندگی به علم نیست به عمل است. ‌