«اگر میخواهی دلت آرام شود، در گرفتاریها و ناآرامیها، این ذکر را زمزمه کن:
«ما شاءَ الله، لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیم»
یعنی هر چه خدا بخواهد همان میشود و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت او نیست.»
امشب همهی دغدغههامون رو میسپاریم به خودش که بهترین تدبیرکنندهست. 🌙
شبتون در پناه حق، همراهانِ عزیز شهر کیف ❤️