شاید بدانید، وگر نمیدانید نیز میگویم که بدانید و آگاه باشید
اینجانب از اندیشهی زیاد در رنج و عذاب است.
امید است کمی از آن چشمهی گوارای بهشتی بر سر و جانمان ببارد و روح و روانمان را تازه سازد.
باشد که رستگار شویم.
آه راه حلی به منظور کاهش درد بیدرمانمان یافتم.
و آن channeling افکار و دغدغههای یک لا قبایانهمان به نوشته هایی پیوسته و نظم آویختهست.
ولی کار بسیار سختیست و درحال حاضر از ما بر نمیآید. دست عمهات درد نکند با این راهگشاییات ای عزیزتر از جانم.