eitaa logo
دال میدیا | آموزش فیلمسازی
1هزار دنبال‌کننده
348 عکس
485 ویدیو
14 فایل
مجموعه هنری دال میدیا توی این کانال قراره با هم فیلمسازی یاد بگیریم کانال دوره تئوری تدوین @Daaloon ارتباط با ادمین و تهیه دوره @daalmidiaadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
اینترنت و که نمی‌دونم چه کنیم اما دوربین بی‌کیفیت و سیستم داغون... اگه اول کاری، عادیه، باید بسوزی و بسازی تا بتونی آرزوهاتو بخری خود من، با یه لپ تاپ فکستنی یه مستند ۱۰ دقیقه‌ای که جزو اولین پروژه‌های سنگینم بود، تدوین زدم که الان لاشه اون لپ تاپ و می‌بینم میگم برگام، چطور این بدمصب کشیده روش دیگشم گرفتن وام واسه خرید تجهیزاته وام کمیته امداد هست اگه بتونید بگیرید وام فنی حرفه‌ای هست اگر بدن بهتون چون هم باید مدرکشونو داشته باشی هم بتونی سهمیشونو بگیری دنگ و فنگ داره ولی هیچی مثل مرور زمان کوفتی، زندگیتو سر و سامون نمیده باید این زمان لعنتی بگذره تا درست شه همه چی اینی هم که فحش میدم به زمان به خاطر اینه که ازش بدم میاد
یه نکته دیگه بگم برا تدوین عزیزان انقد دربند "افکت" نباشید من وقتی شروع کردم ته افکتایی که استفاده میکردیم دیزالو بود این همه جنگولک بازی و اینا نداشتیم پدر دیزالوم در اورده بودم و همه جا ازش استفاده می‌کردم نرم نرمک فهمیدم اصلا نباید بی منطق افکت استفاده کرد برا همین میگم اگه میگی اخ سیستم ندارم میخوام فلان پلاگین و فلان پریست و استفاده کنم فدا سرت برو اصول تدوین و یاد بگیر نمیدونی کجا، بیا پیش خودم، خودم بهت یاد بدم بعد با سیستم فکستنی هم میتونی تدوین جون دار بزنی کم کم سیستمتو ارتقا میدی و کارهای خوف و خفن‌تری میزنی
تهدید بود الان این؟
چشم این سری بیشتر میذاریم
بله اصالتا یزدی هستم
تولید محتوا با گوشی... ببینید تجربه به من ثابت کرد که واقعا اگر گوشی ضعیفی دارید نمی‌شه تولید محتوای با کیفیت کرد چون واقعا دوربین گوشیای ضعیف، علاوه بر کیفیت، سه میزنن پس گوشی با کیفیت داشته باشید اگر هم بخوایم خوب فیلمبرداری کنیم که فوکوس روی سوژه نپره تنظیمات نورسنجی دوربین هم عوض نشه هی باید از برنامه جانبی استفاده کنید برای فیلمبرداری یعنی از اپ اصلی خود دوربین استفاده نکنید از برنامه‌های جانبی دوربین استفاده کنید
برای ادیت و تدوین اپ VN خیلی خوفه کپ کاتم که هست و همه میدونن برای فیلمبرداری یه زمونی فیلمیک پرو بود الان نمیدونم اندروید داره یا نه حقیقتش خودم استفاده نمی‌کنم واسه همین خیلی اطلاعی ندارم
به قول شاعر به مژگان سیه، کرده هزاران رخنه در دینم ولی خودش نیست
حق استادی گردنتون دارم 😂😂 نچ نچ نچ
قربونت کپ‌کات فعلا به کار نمیاد فیلترشکن می‌خواد بعضی از ویژگی‌هاش افکت پفکت خیلی بیشتر از اینشات داره مثل مقایسه فیل و فنجونه خیلی پر پخل بیشتر داره کپ کات