تولید محتوا با گوشی...
ببینید تجربه به من ثابت کرد که واقعا اگر گوشی ضعیفی دارید نمیشه تولید محتوای با کیفیت کرد
چون واقعا دوربین گوشیای ضعیف، علاوه بر کیفیت، سه میزنن
پس گوشی با کیفیت داشته باشید
اگر هم بخوایم خوب فیلمبرداری کنیم
که فوکوس روی سوژه نپره
تنظیمات نورسنجی دوربین هم عوض نشه هی
باید از برنامه جانبی استفاده کنید برای فیلمبرداری
یعنی از اپ اصلی خود دوربین استفاده نکنید
از برنامههای جانبی دوربین استفاده کنید
خوش به حال خارجی ها که وزیر امور خارجهی ما واسه شون توئیت میزنه، کاش یه وزیر امور داخلی هم داشتیم برای ما توضیح میداد دقیقا داره چی میشه.
میدونی کارمون به کجا رسیده؟
حاضریم بمب اتم بزنه ولی اینا نرن پا میز مذاکره