خوش به حال خارجی ها که وزیر امور خارجهی ما واسه شون توئیت میزنه، کاش یه وزیر امور داخلی هم داشتیم برای ما توضیح میداد دقیقا داره چی میشه.
میدونی کارمون به کجا رسیده؟
حاضریم بمب اتم بزنه ولی اینا نرن پا میز مذاکره
کاش ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا
میومد میگفت چی شده...
زرررررر بزنید
کدوم قبرستونی هستین اقایون مسئول؟