خوش به حال خارجی ها که وزیر امور خارجهی ما واسه شون توئیت میزنه، کاش یه وزیر امور داخلی هم داشتیم برای ما توضیح میداد دقیقا داره چی میشه.
میدونی کارمون به کجا رسیده؟
حاضریم بمب اتم بزنه ولی اینا نرن پا میز مذاکره
کاش ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا
میومد میگفت چی شده...
زرررررر بزنید
کدوم قبرستونی هستین اقایون مسئول؟
رویابافی نمیکنیم که
زحمت زیاد داره
ببین نکته اول اینکه باید برند بشی تو حیطه تدوینی که داری میزنی
باید بشناسنت با اون سبک
پس رو برندینگت کار کن ( یه چیزایی از برندینگ تدوینگرا رو من تو دوره خودم گفتم)
نکته بعدی
حوزه کاریت فکرکنم واسه این که بتونی درامد خوب داشته باشی بری با ادارات یا شرکت ها تعداد بالا ببندی بیشتر بتونی درامد داشته باشی
چون هم اینطوری درامد ماهیانه داری هم درگیر پروژه ای
از طرف دیگه، بنده عرض کردم تدوینگرهای کارهای سینمایی و سریال
که اونم الله بختکی نمیشه
باید انقد تجربه داشته باشی، نمونه کار داشته باشی، برند باشی که یه سریال یا یه فیلم سینمایی رو بدن تدوین کنی
بعدش بله، درامدت توی اون پروژه ممکنه میلیاردی بشه
پس، رفیق وقتی میگم علم تدوین و یاد بگیرین نه ابزار به خاطر اینه...
ابزارها سلیقهایه به مرور زمان سلیقه عوض میشه اما اصول و علم تدوین، ربطی به سلیقه نداره
تو رو یه تدوینگر داستان پرداز میکنه
اگه دوست داری از من آموزشش ببینی
@Daaloon
رو چک کن
22.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میگیری_حرفمو
تولید: تیم هنری دال میدیا
این قسمت: مذاکره
چی میشه
نمیدونم!
تماشای آنلاین با کیفیت | FULL HD
@Daalmidia