eitaa logo
دبستان آیت الله کاشانی-طرح امین
1.4هزار دنبال‌کننده
21.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
75 فایل
🔶 گامی به سوی الگوی مدرسه ی اسلامی، ایرانی 👇👇👇 ادبستان آیت الله کاشانی-طرح‌امین: محل پرورش همه‌جانبه دانش آموزان امروز، مدیران فردا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بخش های مختلف کلاس آنلاین خطای 👇🏻 با یک اکانت نمیشه بیش از یکبار وارد شد این خطا زمانی داده میشه که دانش آموز بدون اینکه خروج بزنه صفحه مرورگر رو میبنده و اسمش توی کلاس به صورت غیرفعال میمونه و از ورود مجدد خودداری کنه لطفا اگه لازم شد خارج بشید خروج بزنید برای وصل کردن صدا از صفحه خارج نشوید بلکه یک بار صدا رو قطع و وصل کنید.
نمونه خطای ورود با بیش از یک اکانت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥اطلاعیه 📍والدین گرامی کلیه نکاتی که پیرامون کلاس آنلاین به کادر دبستان و معلمان انتقال میدهید، به گوش مدیریت محترم خواهد رسید و پشتیبانی سامانه تمام وقت درحال ارتقا و رفع خطاهایی است که شما گزارش میدهید‌. ازاینکه کلیه نکات را باصبوری انتقال میدهید سپاسگزاریم 📲دبستان کاشانی هم در تلاش است که با پیگیری و تهیه امکانات لازم، بستری مناسب برای گل‌پسرهای عزیز دبستان تهیه نمایند. لذا لازم است اندکی صبوری کرد تا سیستم و خطاهای آن رفع گردد. صمیمانه از همراهی و صبر شما سپاسگزاریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📍آغاز فعالیت پشتیبانان درسی دبستان آیت الله کاشانی-طرح امین 👇🏻 📍پشتیبان تحصیلی با دانش؛ با شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان به آنها برای استفاده ی هرچه بهتر از توانایی های بالقوه شان کمک می کند. او همچنین با آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری ، روش های برنامه ریزی درسی، ارائه راهکارهایی برای غلبه بر افت تحصیلی، زمینه لازم برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان را فراهم می‌سازد. 📍بدون شک پشتیبان تحصیلی بدون توجه به ی دانش آموز موفقیت چندانی نخواهد کرد. که خانواده و والدین نقش بسزایی در پیدایش افت تحصیلی یا موفقیت تحصیلی و شغلی آنها دارند. 📚کارگروه پشتیبانان تحصیلی و درسی بعد از جلسات و بررسی های مکرر مشکلات دانش آموزان ان‌شاءالله این هفته به صورت هماهنگ با معلم فعالیت هدفمند خود را آغاز می‌نمایند. 💥امید است با همراهی والدین و پشتیبان های درسی با هدف رسیدگی به مسائل آموزشی دانش آموزان و معلمان به کاهش موانع یادگیری در ایام مجازی یاری رسانند. 📝 نمونه مسائل قابل پیگیری از جانب پشتیبانان آموزشی و تحصیلی: 📌تشویق دانش آموزان منظم در امر کلاس آنلاین و انجام تکالیف و فعالیت های آموزشی؛ 📌رسیدگی به دانش آموزانی که در انجام تکالیف خود نا موفق هستند؛ 📌پیگیری عدم حضور منظم و به موقع دانش آموزان در کلاس های آنلاین؛ 📌گفت وگو با والدین پیرامون مسائل آموزشی فرزند خود و دریافت پیشنهاد و انتقادات آموزشی؛ 📌بررسی برنامه ریزی ویژه دانش آموزانی، در امر تحصیل و مطالعه خود نیاز به حمایت و پشتیبانی ویژه دارند... 📌راهنمایی دانش آموزانی که استعداد ویژه و خاصی دارند ( استعداد یابی) 📌 و... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 آیدی پشتیبانان درسی و تحصیلی دبستان آیت الله کاشانی-طرح امین 👇🏻 ♻️ پشتیبان درسی پایه های - سرکار خانم کریمی بابااحمدی 👇🏻 @KarimiBabaahmadi 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♻️ پشتیبان درسی پایه و پایه سرکار خانم القاسی 👇🏻 @n_alghasi 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♻️ پشتیبان درسی پایه و جناب آقای طاهری نیا 👇🏻 @Amirrezatn7 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔔 زنگ علوم ✅ آزمایش «سایه ها» (لذت یادگیری، مشاهده عینی، آموزش همه جانبه)
🔔 زنگ ریاضی ✅ مربع جادویی (دست ورزی، دقت و تمرکز، هوش)
🔔 زنگ ریاضی ✅ آموزش ردیف و ستون - کار با چینه ها (دست ورزی، دقت و تمرکز، مهارت آموزی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا