7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻گزارش bbc از درگیریهای کوتاه
در پایگاه شهید موفق چه بلایی سر جنگنده های آمریکا آمده؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
به بهانه شایعه رابطه مکرون با گلشیفته فراهانی هنوز بعد یکهفته فحاشی سلطنتطلبها ادامه داره! 🔻مخالف
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقاد شدید یه ضدانقلاب
از ربع پهلوی و سلطنتطلبها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🤔 محبی رئیس ستاد حکمرانی قالیباف: کلیتِ ایستادگی پای خطوط قرمز با قالیباف اما جزئیاتِ مکتوب با عراقچ
🔻بی ادبی جلیل محبی
رئیس ستاد حکمرانی قالیباف
نسبت به پلاکاردهای مردمی!
قبلا هم به شهید رئیسی👇
https://eitaa.com/dada69/8298
https://eitaa.com/dada69/5580
ایشون اولین کسی هست که ناخواسته #نامه_گیت رو لو داد👇
https://eitaa.com/dada69/16507
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔻مهدی محمدی مشاور قالیباف: از وضعیت آتشبس خارج شدیم! پذیرش آتشبس اشتباه بود! باید آتش را حفظ میکرد
مهدی محمدی گفته از اول
پذیرش آتشبس اشتباه بود!
دقیقا حرف اصلی مردم در خیابان همین بود که چرا بدون رسیدن به یک نقطه پایدار، آتش را بستید!
حرف حق رو از زبان
سحره تواب باید شنید..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔻مهدی محمدی مشاور قالیباف: از وضعیت آتشبس خارج شدیم! پذیرش آتشبس اشتباه بود! باید آتش را حفظ میکرد
🔅ما چهارتا وضعیت داریم:
۱. صلح با عزت
۲. جنگ
۳. صلح تحمیلی
۴. نهجنگ_نهصلح
🔺#صلح_تحمیلی خیلی خطرناکه
اما از اون بدتر وضعیتِ
#نهجنگ_نهصلح هست.
این حالتِ تعلیق و انتظار،
اقتصاد و معیشت رو داغون میکنه
ذهن و آستانهتحمل ملت رو به هم میزنه و از اون بدتر، جریان غربگرا همه این پیامدها رو پای جنگ فاکتور میکنه در حالیکه به جنگ ارتباط نداره.
🔅الان در جنگ نیستیم
در #نهجنگ_نهصلح هستیم
و نگذارید به ملت آدرس غلط بدن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔻پزشکیان: چشم انداز خوبی از مذاکره می بینم! 🙄کوروش احمدی: یکی از پیشنهادها برای نجات مذاکرات، ملاقا
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حافظهتاریخی
قنبری معاون دیپلماسی عراقچی
۲هفته قبل از شهادت رهبری:
در برجام آمریکا منافع اقتصادی نداشت اما ایندفعه جهت پایداری توافق
تاکید داریم حتما باید آمریکا هم منافع اقتصادی با بازدهی بالا و سریع داشته باشه!!
مثلا خرید هواپیما از آمریکا میتواند برایش جذاب باشد!
😐 این حرفها بعد از تجاوز آمریکاست که وسط مذاکره اتفاق افتاد! اینو نشون بدید به ترامپ شاید شرمنده بشه!
#گوگولیمن_آمریکا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
❌ ترامپ: امشب به ایران ضربهای بسیار سخت خواهد زد!
در آیندهای نه چندان دور، ما جزیره خارک و دیگر نقاط زیرساخت نفتی را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آنها را به دست خواهیم گرفت، درست مانند کاری که با ونزوئلا انجام دادهایم، که برای هر دو کشور ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا بسیار موفقیتآمیز بوده است!
ایران فقط در تبلیغات خوب است!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
🔺سید نظام الدین موسوی:
ببینید چرا حتی بازارهای نفتی هم به جنگ علیه ایران عادت کرده؟
#خطای_محاسباتی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔻مهدی محمدی مشاور قالیباف: از وضعیت آتشبس خارج شدیم! پذیرش آتشبس اشتباه بود! باید آتش را حفظ میکرد
👌واکنش نماینده مجلس
به اعتراف جدید مهدی محمدی:
حالا ژست "من میدونستم" میگیرید!؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
❌ ترامپ: امشب به ایران ضربهای بسیار سخت خواهد زد! در آیندهای نه چندان دور، ما جزیره خارک و دیگر نق
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻وزیر جنگ آمریکا:
سنتکام به فرمان ترامپ امشب ضربات سختی به ایران خواهد زد!
کاری میکنیم تا سراغ توافق بیایند!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر متفاوت مهدی محمدی
با حاج قاسم سلیمانی
و قالیباف!
😳کجا شهید سلیمانی راضی میشد بدون تحقق ۲پیش شرطی که خودش اعلام کرده، با قاتل امام شهید، #مذاکره_مستقیم کند!؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣
🔻از روز اول آتش بس که با اعلام پیروزی و تبریک همراه بود، با مردم اینجور صحبت میکردند که این مذاکره با برجام تفاوت دارد و اینبار ایران، آمریکا را با ذلت پای میز مذاکره کشانده و تمام شروط را تحمیل کرده چنانکه فکر میکنید آمریکا یک قدیمی سقوط است!
🔺اما همانها وقتی در جلسات خصوصی با اشکالات فنی روبرو میشوند، برای توجیه مذاکره چنان از بدبختی و ناچاریِ ایران میگویند که فکر میکنید ایران یک قدمی سقوط است!
♦️در توئیتهایشان آمریکا مفلوک است اما در نامه به رهبری، ایران را مفلوک نشان میدهند!
👌 در صورتی که هر دو حرف دروغ است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه🎋
❣@dada69❣