eitaa logo
اخبار دادگستری خراسان جنوبی، حوزه های قضائی و شوراهای حل اختلاف استان
1.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
837 ویدیو
338 فایل
اخبار دادگستری خراسان جنوبی ، حوزه‌های قضائی و شوراهای حل اختلاف استان رو اینجا دنبال کنید ارتباط با ادمین: @Abdolahi_dad_contact @Reza_janii
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله الرحمن الرحیم فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها)، الگوی صبر، شجاعت و بصیرت، و روز پرستار را به همه پرستاران دلسوز و فداکار، به‌ویژه تلاشگران عرصه سلامت در شهرستان بیرجند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضرت زینب (س) با ایثار، ایمان و استقامت خود، الگوی جاودانه‌ای برای همه آزادگان جهان و به‌ویژه پرستاران عزیز شد که با روحیه‌ای زینبی در سخت‌ترین شرایط، مرهم آلام بیماران‌اند. اینجانب ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ این بانوی بزرگوار، از زحمات بی‌دریغ و مجاهدانه جامعه پرستاری قدردانی نموده و توفیق، سلامتی و عزت روزافزون همه این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم. یدالله وحدانی‌نیا رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند
بازدید معاون قضایی رئیس‌کل و دادستان مرکز خراسان جنوبی از کانون اصلاح و تربیت بیرجند / آزادی سه مددجو و انتقال یک نفر به بند اشتغال در جریان بازدید معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز خراسان جنوبی از کانون اصلاح و تربیت بیرجند، سه مددجو آزاد و یک مددجو نیز برای اشتغال و مهارت‌آموزی به گلخانه بنیاد تعاون زندان‌ها منتقل شد. به گزارش مدیریت رسانه و روابط‌عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه ۴ آبان ۱۴۰۴، اسماعیل محققی‌نیا معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان جنوبی به همراه احمد قاسمی دادستان مرکز استان از کانون اصلاح و تربیت بیرجند بازدید کردند. در آغاز این بازدید، مسئولان قضایی استان از پروژه بهسازی و زیباسازی خوابگاه‌های کانون دیدن کرده و روند اجرای طرح را مورد ارزیابی قرار دادند. اعضای هیأت حقوق شهروندی دادگستری استان در جریان بازدید، بر استانداردسازی فضاهای خوابگاهی متناسب با شرایط سنی، جسمی و روانی نوجوانان تأکید کرده و اجرای این طرح را گامی مؤثر در ارتقای وضعیت رفاهی، آموزشی و تربیتی مددجویان عنوان کردند. اسماعیل محققی‌نیا معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید گفت: توجه به حقوق انسانی مددجویان و به‌ویژه نوجوانان از شاخص‌های مهم اجرای عدالت در دستگاه قضایی است. وی با اشاره به تأکید ریاست قوه قضاییه بر رعایت کرامت در فرآیند اصلاح و تربیت افزود: هر اقدام اصلاحی در این مراکز باید با رویکرد تربیتی و بازگشت‌محور انجام شود تا مددجویان بتوانند پس از آزادی، به شهروندانی مفید و قانون‌مدار تبدیل شوند. در ادامه، احمد قاسمی دادستان مرکز استان نیز با قدردانی از تلاش مجموعه کانون اصلاح و تربیت بیرجند گفت: هدف از این بازدیدها تنها نظارت نیست، بلکه حمایت از برنامه‌هایی است که به اصلاح واقعی و بازگشت سالم مددجویان به جامعه کمک می‌کند. وی افزود: در جریان بررسی پرونده‌ها، سه مددجو با استفاده از ظرفیت‌های قانونی آزاد و یک مددجو نیز برای اشتغال و مهارت‌آموزی به بند گلخانه بنیاد تعاون زندان‌ها منتقل شد. این تصمیمات در راستای سیاست‌های حمایتی و تربیتی دستگاه قضایی اتخاذ شده است. در پایان بازدید، دادستان مرکز استان بر استمرار اقدامات فرهنگی، مهارتی و روان‌درمانی در کانون تأکید و خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های حمایتی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت فرآیند بازپروری مددجویان شد. ----🇮🇷---- 🆔️@dadkhj