🔰عبور از چراغ قرمز برای خودروی شخصی ۵ نمره منفی و برای اتوبوس ۱۰ نمره
جانشین پلیس راه راهور فراجا:
🔹نظام جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی با محوریت «تشدید نمرات منفی برای تخلفات حادثهساز» در حال اجرا است.
🔹عبور از چراغ قرمز برای خودروهای شخصی ۵ نمره منفی و برای خودروهای عمومی و مسافربری ۱۰ نمره منفی به همراه دارد.
🔹سرعت غیرمجاز بیش از ۳۰ کیلومتر بالاتر از حد مجاز برای خودروهای شخصی ۵ نمره منفی و برای خودروهای عمومی و مسافربری ۱۰ نمره منفی ثبت میکند.
🔹رانندهای که مجموع نمرات منفیاش به سقف قانونی برسد، گواهینامهاش توقیف و ملزم به گذراندن دورههای بازآموزی خواهد شد.
🔹هیچگونه چشمپوشی برای تخلفات حادثهساز وجود ندارد.
🌐 ┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
عضویت در کانال اخبار دادگستری کل استان خراسان جنوبی:
🆔@dadkhj
📣 چطور حملات فیشینگ از طریق ایمیل را سریع بشناسیم؟ ⚠️📧
1⃣ صحت آدرس فرستنده را بررسی کن — کوچکترین تغییر یعنی هشدار 🚩
2⃣ اگر ایمیل از آدرس عمومی (مثل Gmail/Hotmail) اومده، محتاط باش — شرکتهای معتبر معمولاً از دامنه رسمی استفاده میکنند 🏢
3⃣ غلطهای نگارشی و متن ضعیف اغلب نشانه فیشینگ است — دقت کن ✍️❗
4⃣ پیوست یا لینک مشکوک داخل ایمیل رو باز نکن — اول از درستی ایمیل اطمینان پیدا کن 🔒📎
5⃣ فریب حس فوریت و محدودیت زمان رو نخور و عجله نکن ⏳
🌐 ┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
⚖کانال دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان قاینات در ایتا👇👇👇
⚖@dadseraghaenat
💠 «برپایی میز خدمت قضائی_حقوقی و مشاوره خانواده و ازدواج با حضور وکلا و حقوقدانان دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان بیرجند»
🎙با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین زارع حسینی؛ معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان
🔹 زمـــان: دوشنبه ۱۹ آبــان ماه ۱۴۰۴ ؛ بعد از نماز مغرب و عشاء
🔸 مکـــان:
تقـاطع خیــابان دولت و بلـــوار شعبـانیه؛
مسجد امام هادی علیهالسلام
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان خراسان جنوبی
----🇮🇷----
#دادگستری_کل_استان_خراسان_جنوبی
#مدیریت_رسانه_روابط_عمومی
🆔️@dadkhj
بازدید شبانه دادستان شهرستان قاینات از مراکز خیریه؛ گامی مؤثر در حمایت از اطفال و نوجوانان
به گزارش روابط عمومی دادستانی شهرستان قاینات، در راستای حمایت از کودکان بدسرپرست و بیسرپرست، جناب آقای عبداله زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قاینات، به همراه خزاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و دکتر بینوا رئیس مرکز مشاوره آفتاب و دیگر کارشناسان، شب گذشته از مراکز خیریه سطح شهرستان تحت نظر بهزیستی بازدید کردند. این بازدید در پی تأکیدات دادستان محترم مرکز استان خراسان جنوبی و به منظور ارزیابی شرایط نگهداری و خدمات ارائه شده به این قشر آسیبپذیر انجام شد.
در این بازدید، مشاورههای لازم با مسئولین مراکز خیریه و دانشآموزان حاضر در این مراکز صورت گرفت. جناب آقای عبداله زاده بر اهمیت حضور مشاوران متخصص در این مراکز تأکید کردند و مقرر گردید تا این مشاوران به صورت مستمر در مراکز خیریه حضور داشته باشند و نسبت به شناسایی و حل مشکلات موجود اقدام کنند.
دادستان شهرستان همچنین از انبارهای مواد غذایی و خوابگاههای این مراکز بازدید به عمل آورد و بر لزوم بهبود شرایط زندگی و خدماترسانی به نیازمندان تأکید کردند. ایشان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، بهبود کیفیت خدمات و شرایط زندگی اطفال و نوجوانان را یک اولویت اساسی دانستند.
در پایان این بازدید، جناب آقای عبداله زاده از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در بهینهسازی فضاهای اسکان و زیرساختهای این موسسات تقدیر و تشکر کردند.
@dadkhj