امسال هم که داره روز های آخرش می گذره
و کربلا قسمتم نشد؛ چشم هام به نور گنبدت
روشن نشد، الهی سال جدید سال زیارت
حرمت باشه❤️🩹 :)
خدایا حسرت دیدن حرم حسین ع رو
به روی دلِ عاشقان حسین ع نزار . .
#دلنوشته
بطلب تصدقت بشم
منو هم بطلب یه شب توی حرمت
شبم رو صبح کنم :)
خستم از شب هایی
که با دلتنگی صبح شد 💔
وترالمَوتور ؛
بطلب تصدقت بشم منو هم بطلب یه شب توی حرمت شبم رو صبح کنم :) خستم از شب هایی که با دلتنگی صبح شد 💔
اما هر چی که به تو مربوط میشه
قشنگه و دوست داشتنی حتی دلتنگی ها:)