شاید براتون جالب و سوال باشه، کارفرما کارفرما ک میکنم، منظورم ی دختر متولد سال ۸۱عه، ک بنا ب هر دلیلی، الان صاحب یک دفتر 'ی چیزی'(!) هست😂😐 و با فاصله کمتر از یک سال، بنده مجبورم ازش حساب ببرم🤣🥺🤦🏻♀
داییناسِر🇮🇷
شاید براتون جالب و سوال باشه، کارفرما کارفرما ک میکنم، منظورم ی دختر متولد سال ۸۱عه، ک بنا ب هر دلیل
ارتباطمون بدک نیست. بالاخره من خودم سعی میکنم ی جایی ک هستم ارتباط سازنده بسازم تا حدودی.
اما نمیدونم اینجا با چ عنوانی ازش نقل قول یا تعریف کنم 🥲 بنابراین بهش میگم کارفرما
اگر ی وقتی گفتم رئیس و این داستانای، منظور ایشون نیس.
درسته واقعا رئیسه، ولی دیگه واقعا نمیتونم ی همچین صفتی رو بذارم برا کسی ک زیر و بم زندگی همو میدونیم 😃
رئیس یکی دیگهس
ک واقعا برازنده رئیس بودن هست 😃
آخخخخ
فردا جایی ک میرم گوشی رو میگیرن ازمون
و من یک سری مطالب تو گوشیم داشتم ک باید انتقال میدادم تو سیستم، ولی یادم رفت بنویسم تو دفترچه. الانم خیلی خوابم میاد🥲
میشه بردها، ولی اگه طوری بشه تو این اوضاع عذاب وجدانشه ک فقط برام میمونه 🥲💔هوف🥲
https://eitaa.com/mjholat/25557
عههه وااا
مباااارکه🥺😍
ان شاالله نفسات خوببببب توش بچرخه😂❤️
بو های خوب خوب باهاش تجربه کنی😍 مث بوی نینی، بوی قرمه سبزی، بوی مدرک دکتری، شایدم ان شاالله بوی ادکلن آقایی 😃🥰😂❤️
https://eitaa.com/hamiinjoori/6664
اره دیگه
خلاصه بساط عشق و حالتون به راهه😂دیکتاتوری موج میزنه🌚😂
پ.ن: ولی واقعا حجم استرس و توبیخی ک اون میشه رو ما نداریم. اینا همش مزاحه
https://eitaa.com/hamiinjoori/6684
ما امروز چهار ساعت سرکار برق نداشتیم 😃 هی میگفتیم یک ربع دیگه برق نیاد میریم، همین جوری دو ساعت نشستیم آخر هم نیومد 😃
https://eitaa.com/hamiinjoori/6686
شما ها ک زیر بمبارون بودید بالاخره باید با ی چیزتون راه میومدن دیگه. برا ما ک سر تایم خودش همیشه تو اوج گرمای استان فارس برقا میرفت 🌚