ولی اگر دوست صمیمی صمیمیتون بهتون نگفت موهای ابروش رو همون روزای اول ازدواج از ته قیچی کنید تا دلتون خنک شه😁
والاه
خط قرمز من تو دوستیهام، پر توقع بودنه.
رابطه دوستی هم تا حدودی مثل ازدواجه، اگر از پسش بر اومدین از پس ازدواج هم برمیاین.
چون این روابط حول محور یک انسان میچرخه.
و یک انسان هیچ وقت ۱۰۰ نیست. گاهی تو باید ۱۰۰ باشی برای رابطه. گاهی اون. گاهی دوتایی ۵۰ میشید و...
رابطه دوستی هم واقعا فارغ از این موضوع نیست.
یک بار من پیام میدم، دوبار پیام میدم، بار سوم دلم میخواد بدونم توهم دلت میخواد این رابطه و دوستی رو ادامه بدی یا نه.
حتی اگر اینم نبود، بار سوم با فاصله طولانی اگر بهت پیام دادم، خیلی زشته تو برگردی بگی یه احوال نمیپرسی ! (😂)
خوشحال ترینم وقتی انسانهای پرتوقع رو میذارم کنار.
این دوستم هم ناراحت شدم، همش هم به حرمت لحاظت خوبمون. چون ازش توقع همچین رفتار بچهگانهای رو نداشتم.
ما نقطه شروعمون از کلاس حفظ قرآن شروع شد :) بعدم فعالیت های قرآنی مختلف و همکلاسی شدن و .... .
امروز جدای از اینکه مثل یک دختر خوب صبح درس خوندم، بلکه امتحانمو هم خوب دادم.
و اینکه صبحانه خوردمممم (هووورااا) (بنده بشدت آدم صبحانه نخوریام. اصلا بدم میاد شدید. ولی وقتایی ک صبحانه میخورم حالم واقعا بهتره)
بعدش رفتم سرکار. غر غر کارفرما رو شنیدم ک چرا دیر اومدی (چون داشتم با آرامش امتحان میدادم)
تا شب هم یک سر موندم دفتر، چون واقعا دلم روز پر کار میخواست.
ولی وسطای روز داشتم میمردم، با اشتیاق شکمم، ولی بر خلاف عقلم، رفتم انرژیزا بخرم، دیدم ی انرژیزا گوگولی تو ویترین داره بهم سلام میده 🥺✨
https://eitaa.com/himayejan/21213
اینقدر داداش من از بچگی این چیزا درست میکنه تو خونه، دیگه برامون عادی شده 🤦🏻♀
اوایل با وسایل دم دستی ی چیزی دست میکرد
جدیدا یاد گرفته از دیجی کالا ی سری چیز میز میخره درست میکنه. اون دیگه واقعا وسیلهای رسمی برا قتله😂😭
حتی سفارشم گرفته برا دوستاش درست کنه 😂😭 دیگه مامانم وارد عمل شد میسر نشد😂🤦🏻♀