خوشحال ترینم وقتی انسانهای پرتوقع رو میذارم کنار.
این دوستم هم ناراحت شدم، همش هم به حرمت لحاظت خوبمون. چون ازش توقع همچین رفتار بچهگانهای رو نداشتم.
ما نقطه شروعمون از کلاس حفظ قرآن شروع شد :) بعدم فعالیت های قرآنی مختلف و همکلاسی شدن و .... .
امروز جدای از اینکه مثل یک دختر خوب صبح درس خوندم، بلکه امتحانمو هم خوب دادم.
و اینکه صبحانه خوردمممم (هووورااا) (بنده بشدت آدم صبحانه نخوریام. اصلا بدم میاد شدید. ولی وقتایی ک صبحانه میخورم حالم واقعا بهتره)
بعدش رفتم سرکار. غر غر کارفرما رو شنیدم ک چرا دیر اومدی (چون داشتم با آرامش امتحان میدادم)
تا شب هم یک سر موندم دفتر، چون واقعا دلم روز پر کار میخواست.
ولی وسطای روز داشتم میمردم، با اشتیاق شکمم، ولی بر خلاف عقلم، رفتم انرژیزا بخرم، دیدم ی انرژیزا گوگولی تو ویترین داره بهم سلام میده 🥺✨
https://eitaa.com/himayejan/21213
اینقدر داداش من از بچگی این چیزا درست میکنه تو خونه، دیگه برامون عادی شده 🤦🏻♀
اوایل با وسایل دم دستی ی چیزی دست میکرد
جدیدا یاد گرفته از دیجی کالا ی سری چیز میز میخره درست میکنه. اون دیگه واقعا وسیلهای رسمی برا قتله😂😭
حتی سفارشم گرفته برا دوستاش درست کنه 😂😭 دیگه مامانم وارد عمل شد میسر نشد😂🤦🏻♀
این روزا دارم در راستای ساعت خوابم تلاش میکنم.
اما میدونم ی روزی ممکنه خراب بشه، چون همسرم شبا دیر میان خونه و اگر ی وقتی بخوام بیدار بمونم تا بیان باز خراب میشه 🥲
داییناسِر🇮🇷
این روزا دارم در راستای ساعت خوابم تلاش میکنم. اما میدونم ی روزی ممکنه خراب بشه، چون همسرم شبا دیر
روش های دیگه هم فعلا جواب نداده 😂