این روزا دارم در راستای ساعت خوابم تلاش میکنم.
اما میدونم ی روزی ممکنه خراب بشه، چون همسرم شبا دیر میان خونه و اگر ی وقتی بخوام بیدار بمونم تا بیان باز خراب میشه 🥲
داییناسِر🇮🇷
این روزا دارم در راستای ساعت خوابم تلاش میکنم. اما میدونم ی روزی ممکنه خراب بشه، چون همسرم شبا دیر
روش های دیگه هم فعلا جواب نداده 😂
داییناسِر🇮🇷
روش های دیگه هم فعلا جواب نداده 😂
اصلا متوجه نشدم کی گوشیم زنگ خورده🤣
امروز هم ساعت نه برقا میره، و من همین که بیدار شدم چک کردم. با اینکه میخواستم در راستای ساعت خوابم تلاش کنم، اما کاش دیشب دیده بودم امروز بیشتر میخوابیدم 🤣
ولی در عوض الان که بیدار شدم دیگه برم ک کارامو انجام بدم✨
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیییلییی بعضی شدم آخرشششش
باعث افتخارن✨🇮🇷
واسه المپیاد خوندن خیلی زحمت داره
ی تایمی منم خواستم خودم رو محک بزنم و المپیاد زیست شرکت کردم🥲 سال آخری ک میشد المپیاد داد ینی سال یازدهم.
و من فقط شیش هفت ماه خونده بودم. تو گروهی ک عضو بودم و بچههای المپیادی بودن، میگفتن ک از سال هشتم یا نهم بعضا شروع میکنن برا المپیاد خوندن.
این حجم از تلاش، این خوشحالی ها تهش رو قشششنگ نوش جونشون میکنه 🥺✨
من علاقه زیادی ب نجوم داشتم و دارم، دبیرستان، دبیری واقعا باسواد برا درس فیزیک داشتیم، سال دهم من خیلی مطالعه تو موضع نجوم میکردم و سوالی داشتم از معلممون میپرسیدم.
این بنده خدا، خیلییی تلاش کرد ک من برا المپیاد نجوم شرکت کنم. پیگیری ک کرد، گفتن باید تو ی کلاسی شرکت کنم و اینا، من با خانواده مطرح کردم، چون راهش دور بود قبول نکردن🥲
از همون جان فکر المپیاد افتاد تو سر من.
نمیگم اگر میرفتم مدال و رتبه میآوردم، نه. اما قدم گذاشتن تو مسیری ک دوست داری خیلی لذت بخشه🥲
و ثمرهاش رو دیدن لذت بخش تر