eitaa logo
دایی‌ناسِر🇮🇷
49 دنبال‌کننده
724 عکس
135 ویدیو
1 فایل
﷽ •دایی‌ناسِر = دایناسور خنده می‌بینـــــــی ولی از گریه‌‌ی دل غافلی خانه‌ ما از درون ابر اســــــت و بیرون آفتاب...! ورود آقایان ممنوع⛔ •محل درد و دلت، شایدم تعریف وقایع روزت، حتی پرسیدن سوالت: https://daigo.ir/secret/4218293258 https://harfeto.timefr
مشاهده در ایتا
دانلود
هروقت دارم به مو میرسم، یه جوری خودشونو تو زندگیم نشون میدن. این خانواده چطورین‌ که ما هرچی هم بد کنیم بازم ولمون نمیکنن؟!
چقدر دوست داشتنیه برام که شیعه ام‌ خداروشکر
این روزا دارم در راستای ساعت خوابم تلاش میکنم. اما می‌دونم ی روزی ممکنه خراب بشه، چون همسرم شبا دیر میان خونه و اگر ی وقتی بخوام بیدار بمونم تا بیان باز خراب میشه 🥲
امروز هم ساعت نه برقا میره، و من همین که بیدار شدم چک کردم. با اینکه میخواستم در راستای ساعت خوابم تلاش کنم، اما کاش دیشب دیده بودم امروز بیشتر می‌خوابیدم 🤣 ولی در عوض الان که بیدار شدم دیگه برم ک کارامو انجام بدم✨
برقا که نرفت هیچ، اومدم دیدم مودم دفتر وصل نمیشه 💔🤦🏻‍♀
سر تایم برق نرفتن رو، کم کاری عمو مسعود ببینیم؟ یا لطفش؟😂
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیییلییی بعضی شدم آخرشششش باعث افتخارن✨🇮🇷
واسه المپیاد خوندن خیلی زحمت داره ی تایمی منم خواستم خودم رو محک بزنم و المپیاد زیست شرکت کردم🥲 سال آخری ک میشد المپیاد داد ینی سال یازدهم. و من فقط شیش هفت ماه خونده بودم. تو گروهی ک عضو بودم و بچه‌های المپیادی بودن، میگفتن ک از سال هشتم یا نهم بعضا شروع میکنن برا المپیاد خوندن. این حجم از تلاش، این خوشحالی ها‌ تهش رو قشششنگ نوش جونشون می‌کنه 🥺✨
من علاقه زیادی ب نجوم داشتم و دارم، دبیرستان، دبیری واقعا باسواد برا درس فیزیک داشتیم، سال دهم من خیلی مطالعه تو موضع نجوم می‌کردم و سوالی داشتم از معلممون می‌پرسیدم. این بنده خدا، خیلییی تلاش کرد ک من برا المپیاد نجوم شرکت کنم. پیگیری ک کرد، گفتن باید تو ی کلاسی شرکت کنم و اینا، من با خانواده مطرح کردم، چون راهش دور بود قبول نکردن🥲 از همون جان فکر المپیاد افتاد تو سر من. نمی‌گم اگر میرفتم مدال و رتبه می‌آوردم، نه. اما قدم گذاشتن تو مسیری ک دوست داری خیلی لذت بخشه🥲 و ثمره‌اش رو دیدن لذت بخش تر