𝐝𝐚𝐢𝐠𝐨
📪 پیام جدید اولین جملهات به سید حسنین چی بود؟🥲 #دایگو ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من به خودم در اون موقعیت، حسودی میکنم. 🚶♀😭💔
📪 پیام جدید
گفتی یه بخش از اتاقت مربوط به سید حسنینه🙂
منم یه همچین جایی رو دارم تو اتاقم و ساعت ها میتونم باهاش خودم رو سرگرم کنم
عکساشون
خاطراتی که نوشتم از محفل
حتی یه امضا که چاپ کردم🙂
و یه دفتر که توش تموم حرفایی که قراره به استاد بگمو نوشتم و روی اون دفتر عکس خودشونو چسبوندم:)❤️🩹
اون بخش اتاقم بوی زندگی میده
تو چطور اون بخش چه شکلیه؟!
#دایگو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امضا هاشون و خودکار هایی که باهاشون امضا کردن، عکساشون، یه سری خاطرات دلی از ضبط محفل و..
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/daigo2/1682
خیلی ها بهت حسودیشون میشه🙂
از جمله خودم که آرزوی دیدنشون رو از دور دارم💔
#دایگو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من واقعا متنفرم از اینکه حسادت یا حسرت ببینم
امیدوارم اتفاقای خوب بیوفته براتون و به آرزوتون برسید. ✨🌱
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/hasanein_alhilou/13113
این عکسه اصن ماجراش این نیست این یکی از دوستای صمیمی سیده که ایشون مونده بودن عکس بگیرن سید دستشون به در ماشین بوده که میخواستن سوار بشن یه جورایی مثل این میمونه که پیش در موندی به یکی میگی سریع باش دیگه
عکسو پاک کنین
#دایگو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عزیزم این فقط یه فانتزیه😊