eitaa logo
CENTERAL.DAILY
212 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
738 ویدیو
37 فایل
لینک ناشناس: https://daigo.ir/secret/326279039 @CENTRAL_82 : ♦️PV♦️
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/dailycenter/9732 من با شخصیتات که کشیدی تا الان داستان ساختم الان می خوام با بقیه اعضا که تو کانالتن و تو و هر کی بخواد بسازم، تو رو که میشناسم اسمت و می‌دونم اگه می خوای تو هم باشی باید یه چند تا مشخصات از شخصیتت بهم بری که طبق اون بسازم و کسای دیگه هم یه اسم مستعار چیزی با مشخصات که داستان بنویسم (میدونم بد توضیح میدم) خیلی بد توضیح دادی اما تقریبا فهمیدم 😂
من خودم که پسرم ۲۲ سالمه اعصاب معصابم ندارم زود عصبی میشم همیشه سیاه پوشم کلا از کفش تا جورابو لباسو گوشیو همه چی 🗿👍 همین دیگه 😀 ممبرایمم خب نمیدانم خوبه خودشون معرفی کنن خودشونو
بچه ها خودتون مشخصات بدید با اسم مستعاری چیزی میراژ میخواد ویراژ بده داستان بنویسه 😅
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید پدر من حال ندارم توضیح بدم لینک کانالمو بذارم برادر خودش شخصیت برداره؟ ن 🗿 بچه میخواد داستان بنویسه برات یه توضیح بدی نمیمیری که🗿
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/dailycenter/9735 من میرزام... این میرزاست یه پسر مشتی باحال تیپ بسیجی جنگ جو از بچه های ریاضیه و یه دچرخه خفن داره که بهش میگه رخش 😂
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/dailycenter/9735 آهان دستت درست، چیزه شخصیت منفی دوست داری یا مثبت؟ نظرت برام مهم نیستا من کارم خودم می کنم ولی خب. نکن این کارا رو با میراژ، این اسم بیشتر از اوندچیزی گه قک ونی حرمت داره😑 پ.ن: چه زود بزرگ شدی اولای کانالت بیست سالت بود_ اگه قراره خودم باشم ن سنترال پس مثبت 🤣🤣
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید emo boy ها ؟!
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید فاز دپ خشن می‌گیری:/ هاااا😀
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید من نیکم یه intp, داستان میخوام 🤣❤️ این یه intp داستان میخواد 🤣👍
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید سلام منم نغمه‌ام هیچ ایده ای ندارم چیکارم یا چجوریم ولی منم داستان میخوام😔😂🤝
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید میدونستید خیلی مزخرف توضیح میدید😐 گفتم داستان می نویسم نگفتم که اون قدر حرفه ایم براتون از هیچی بسازم😑 ولی خب اشکال نداره، همین؟ زودتر بگید می خوام شروع کنم. پس شد: میرزا _ سنترال _ نیک آپادا می خواد؟
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید آسا ام و درحال حاضر بیکارم سنی ندارم و خودمو بچه فرض میکنم ، نقاشیام جالب نیست ،Infp ام و نمیدونم واسه داستان دیگه چی میخوای برادرم اما من خودم یک نویسنده ام دیگه.... خداوکیلی چه انتظاری داری شب بیایم خودمونو واست معرفی کنیم؟