eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدددد اسم اینجا رو دوستت دارمم:)))))))) "دکه دل آسید" بنظرم یه اسم خودمونیه و حس صمیمیت میدهه🤌🏻🥺 .. خیلی خوشحالم کردی:)))))))))
https://eitaa.com/dakedel/1089 خوابم خیلی بد و وحشتناک بود مخصوصا آخرش احساس بدی دارم چون... خوابش از هر لحاظ بد بود .. وایییییییییی چرااااا
هشتگ گیسو زهراعه ؟ .. نه😂
خوابم خنده دار و مزخرف و گریه دار بود قاطی کردم کلاااااا .. هر چی بوده تو اذیت شدی خب
می‌گوید که :مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم که از وجود تو ذره ای به عالمی نفروشم:) .. بیش از حد قشنگ بوددددد:)))))))))
میگم حدیثه تو خوبی؟🥺😂 دلم برات تنگ شده بود خیلی مهربونی میدونستی؟ .. قربونت برمممم ولی شما که بد باشی منم اوکی نیستم هااا از شما مهربون ترر؟ :))
شهرمان آنقدر خوش آب و هوا است که میروم یک شهر دیگر انگار واردکربلا شدم(از بس ک گرم است .بی احترامی نشود زبانم لال من لوسم یکمی) .. عه واااا دقیقا شهر مااا من خودم از اول شهریور با لحاف میخوابم🗿🤌🏽🤣
میگم حدیثه حوصله داری درد و دل کنم باهات؟ .. مگه میشه برای شما حوصله نداشته باشم؟
چند تا الهی به رقیه برام میگید .. حتمااا
برام دعا کنید .. چشم
بچه ها امروز خسوف هست زیاد بحث نکنیم بهتره .. وا چرا🗿