eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/3219 آف کورس که ریلز و فیلم🤌🏻😌😂 .. وایییییییی که من چقدر منتظر این پیام بودممممم😭🫀😂
شنبه پیام هامونو نذاشتی و دوشنبه .. عه وا چشممم
خب داداش به خدا تو هم دیگه هر چی میگم جواب نمیدی فقط اونو میگی 😭🫀😂
سلام ابراهیم.. میرسونی منو به آقام ابراهیم؟ اگه من میخوام حسینی باشم باید باشم مراقب چشمام ابراهیم(: 💔 . آسید می‌شنوه و پاسخگوعه ‌‌.. :)
رفیقی دارین ک پاتون وایسه؟! .. اوم اگر منو بشناسه حتما!
https://eitaa.com/seyedebram/3274 غمو دلتنگی* .. 💔
عجب ویویی🗿💘😂
پرچم مهتد بالاست..:) .. اوم:)
چقدر سرد شده اینجا
چرا زمانی که دل میشکنن حواسشون نیست؟! .. هیچکس موقع لگد کردن جلو پاشو نمی‌بینه:)
دل شکستی سخته جواب دادنش و ترمیم کردنش .. شکستنی هیچوقت درست نمیشه .. سرپا میشه اما مثل قبل نه ..